۲۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۷

طلیقی در گفتگو با مهر:

نخستین دوره لیگ مینی گلف بانوان قم پایان یافت

نخستین دوره لیگ مینی گلف بانوان قم پایان یافت

قم - خبرگزاری مهر: نایب رئیس بانوان هیئت گلف استان قم از پایان مسابقات لیگ مینی گلف بانوان قم با معرفی قهرمان این پیکارها خبر داد.

سمیه طلیقی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: امسال با همکاری تمامی اعضای پرتلاش هیئت گلف نخستین دوره رقابت های لیگ مینی گلف بانوان استان قم برگزار شد و با معرفی تیم آتلیه چشم انداز به عنوان قهرمان این پیکارها پایان یافت.

وی با اشاره به نتایج هفته پایانی این مسابقات، اضافه کرد: در هفته پایانی نخستین دوره پیکارهای لیگ مینی گلف بانوان استان قم تیم بانوان نیکان پلاست از سد تیم سبزرادین صنعت عبور کرد و تیم آتلیه چشم انداز بر تیم بانوان بیمه نوین غلبه کرد و بدین ترتیب تیم مینی گلف بانوان آتلیه چشم انداز با کسب امتیازات آخرین مسابقه خود بالاتر از تیم بیمه نوین در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد.

نایب رئیس بانوان هیئت گلف استان قم یاد آور شد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در هیئت گلف، این مسابقات همزمان با دهه کرامت در شهریور ماه سال جاری با شرکت 10 تیم در بخش بانوان و البته در دو گروه به صورت دوره ای برگزار شد.

وی ابراز کرد: تیم ها شرکت کننده در این دوره از پیکارها در حالی در دو گروه مرحله مقدماتی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان دو تیم برتر هر گروه به صورت ضربدری برای رده بندی نهایی مقابل یکدیگر قرار گرفتند و سرانجام تیم آتلیه چشم انداز قهرمان شد.

طلیقی سرانجام به رده بندی نهایی تیم های شرکت کننده در این پیکارها اشاره کرد و اظهار داشت: در پایان این مسابقات تیم آتلیه چشم انداز قهرمان شد و عنوان نایب قهرمانی به تیم بانوان مینی گلف بیمه نوین رسید، ضمن اینکه تیم نیکان پلاست در جایگاه سوم قرار گرفت و تیم های سبزرادین، صنایع سنگ الغدیر، بیمه ایران، آراد صنعت ویرا، جامعه المصطفی، جامعه الزهرا و گلف پرشین عناوین چهارم تا دهم را به خود اختصاص دادند.

 

کد خبر 2195698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha